مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-13سياسي

اجرای خیابان کامل یک تفکر است


خیابان کامل یک تفکر است چون به ما می گوید چه کاری باید انجام شود تا مدهای حمل و نقلی مثل دوچرخه، اتوبوس، مترو و… به صورت یک رینگ ترافیکی همدیگر را پوشش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در دیدار با سید حمید موسوی شهردار این منطقه ضمن بررسی اقدامات سال 98 و برنامه های پیش رو در سال جدید اظهار داشت: اجرای خیابان کامل باید با بررسی ترافیکی و طرح TOD اجرا شود که می توان از وضعیت کنونی به دلیل ترافیک آرام استفاده و طرح را با سرعت بیشتری بررسی و اجرا کرد.

در این جلسه همچنین پیشرفت پروژه های عمرانی و ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت و شهردار منطقه یک به اجرای سیستم فاضلاب پیاده راه جنوب خیابان شهرداری اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب در شرایط آرام ترافیکی موجود سیستم فاضلاب این محدوده ساماندهی خواهد شد.

موسوی حذف نرده های رفیوژ میانی خیابان شریعتی را اقدام دیگری دانست که در شرایط موجود با سرعت بیشتری در حال اجراست تا با کاشت گونه های گیاهی و نورپردازی، چهره جدیدی متناسب با ویژگی های منطقه یک به این خیابان داده شود.

امانی همچنین از مراحل تولید ماسک، گان در موکب حضرت المهدی (عج) در جوار امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برای کادر درمانی 24 بیمارستان تهران بازدید کرد و در جریان نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خیابان کامل یک تفکر است

اجرای خیابان کامل یک تفکر است