مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-13پزشكي

توزیع 11 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در استان سمنان+ تصاویر


مسؤول کمیته خادم الشهدای برادران استان سمنان گفت: تاکنون 10 هزار بسته بهداشتی و یک هزار بسته معیشتی در این استان توزیع شده است.

- علیرضا دانشگر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اقدامات گروه های خادم الشهدای برادران استان سمنان اظهار کرد: این گروه های جهادی هم پای مدافعان سلامت و همه دلسوزانی که برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شده اند، اقدامات مؤثر و قابل توجهی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: این گروه های جهادی در زمینه ضدعفونی کردن معابر و مراکز عمومی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده، تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی برای خانواده های نیازمند، ارتباط با خانواده شهدا و رفع نیازهای احتمالی، ایجاد کارگاه تولید ماسک و لباس محافظتی و توزیع آن و فعالیت های فرهنگی مانند برگزاری دو مسابقه ادبی اقدامات لازم را انجام داده اند.

مسؤول کمیته خادم الشهدای برادران استان سمنان افزود: ضدعفونی مراکز عمومی در شهرهای این استان با فعالیت روزانه بیش از 100 نفر از اعضای خادم الشهدای استان در حال انجام است و تیم های خادم الشهدا برای توزیع ماسک و بسته های بهداشتی و ضدعفونی و بسته های مواد غذایی سازماندهی شده اند و این فعالیت ها را در استان سمنان انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 11 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در استان سمنان+ تصاویر

توزیع 11 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در استان سمنان+ تصاویر