مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 14:202020-04-13اجتماعي

شبکه «شاد» برای دانش آموزان ابتدایی فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شرفی رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت شبکه دانش آموزی شاد، - رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: شبکه شاد اکنون به صورت آزمایشی برای مقطع ابتدایی فعال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شرفی رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت شبکه دانش آموزی شاد، اظهار کرد: در حال حاضر این شبکه برای مقطع ابتدایی فعال شده و مدارس منتخب توانسته اند آموزش خود را در فضای ایمن مجازی آغاز کنند.

وی افزود: سایر مدارس نیز به مرور زمان به شبکه شاد اضافه می شوند و این شبکه زیرساختی است که فضای یادگیری را برای تمامی دانش آموزان بدون هیچ محدودیتی فراهم کرده است.

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: زیرساخت شبکه آموزشی شاد در واقع نقطه اتصال میان دانش آموزان و معلمان است، اما برای استفاده نیاز است تا همه دانش آموزان برای حضور در این فضای آموزشی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شرفی با بیان اینکه میزان استفاده دانش آموزان از شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) به ظرفیت فناوری ارتباطات، شبکه اینترنت و دستگاه های هوشمند خانواده ها و معلمان بستگی دارد، گفت: زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه «شاد» برای دانش آموزان ابتدایی فعال شد

شبکه «شاد» برای دانش آموزان ابتدایی فعال شد