مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 15:162020-04-13اقتصادي

فرماندار ری: همه دستگاه های اجرایی از ورود کالای قاچاق به بازار جلوگیری کنند


حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری در سال جدید اظهار داشت: آمار کشفیات کالای قاچاق طی سال 98 نسبت به سال 97 در حدود یکهزار و 500 درصد افزایش یافت که باید این روند افزایشی طی امسال هم ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با کالای قاچاق طی سال گذشته در شهرستان ری باعث شد تا شاهد رونق تولید و خروج بسیاری از واحدهای تولیدی از رکود باشیم.

توکلی با بیان اینکه استقرار پلیس امنیت اقتصادی یکی از اقدامات ارزشمند شهرستان ری در مبارزه با کالای قاچاق است، افزود: فعالیت ها و حوزه اختیارات این پلیس باید از طریق رسانه و ادارات به همگان اطلاع رسانی شود.

توکلی در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع این ویروس نهادهای قضایی، امنیتی و نظارتی شهرستان ری از طریق بازرسی های مستمر و شبانه روزی از انبارهای سطح شهرستان اقلام و تجهیزات پزشکی و بهداشتی که توسط سودجویان احتکار شده بود را کشف و موجب ورود این اقلام در حوزه بهداشت و درمان شدند که جای تشکر و قدردانی دارد.

اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری طی سال 99 امروز دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: همه دستگاه های اجرایی از ورود کالای قاچاق به بازار جلوگیری کنند

فرماندار ری: همه دستگاه های اجرایی از ورود کالای قاچاق به بازار جلوگیری کنند