مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 15:202020-04-13اقتصادي

بیش از 50 مغازه در پلدختر پلمپ شد/ برخی ادارات خود را به خواب زده اند


رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر اقدام به بسته شدن مغازه ها، بیش از 50 مغازه در این شهرستان پلمپ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، جهانگیر اکبری روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت با محوریت ویروس کرونا در شهرستان پلدختر اظهار داشت: چند روز قبل از سال جدید این اداره با سه نفر یکروز از مرخصی استفاده نکرده و پای کار بودند.

وی افزود: با این وجود بسیاری از ادارات شهرستان خود را به خواب زده اند در حالی که هیچ کجای کشور کنترل بازار تنها به اداره صمت واگذار نشده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرداری و تعزیرات اقدام های مشترکی علیه ویروس کرونا انجام دادند اما  اکنون همه خود را کنار کشیدند و کارها تنها به گردن اداره صمت با سه نفر نیرودر اتاق اصناف افتاده که این قابل قبول نیست.

وی از سایر ادارات به ویژه تعزیرات حکومتی شهرستان خواست همه در خصوص اقدام های مقابله با ویروس کرونا در قالب گشت مشترک پای کار باشند زیرا کارکنان اداره صمت مدت یک ماه است تنهایی پای کارند و خانه نرفته اند.

اکبری از نیروی انتظامی به خاطر همکاری در انجام فعالیت های مقابله با ویروس کرونا در شهرستان پلدختر تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری بازاریان، مغازه ها بسته شد و تامین اقلام بهداشتی و غذایی به عهده اداره ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 مغازه در پلدختر پلمپ شد/ برخی ادارات خود را به خواب زده اند

بیش از 50 مغازه در پلدختر پلمپ شد/ برخی ادارات خود را به خواب زده اند