مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-13سياسي

پایش ورودی های ایذه تشدید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین لامی زاده روز دوشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان ایذه با مهم خواندن بحث غربالگری در ورودی ها برای پیشگیری از شیوع کرونا اظهار داشت: در بازدید نامحسوس از ورودی های ایذه مشخص شد که نیروهای غربالگری در پست های پایش حضور ندارند.

وی با تاکید بر کنترل محورهای ورودی به ایذه و غربالگری مسافران افزود: موضوع غیرفعال شدن پایش این محورها بسیار خطرناک است زیرا سلامت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین دیگر نباید شاهد غیرفعال بودن این پست های پایش باشیم.

فرماندار ایذه با بیان اینکه کسبه مجاز، تا سلامتشان تایید نشود و تست کرونا ندهند، حق باز کردن مغازه ها را ندارند تصریح کرد: تمام این افراد باید با مراجعه به مراکز بهداشتی نسبت به اخذ کارت سلامت اقدام کنند در غیر اینصورت حق بازگشایی واحد صنفی خود را ندارند.

لامی زاده با انتقاد از کسانی که با وجود هشدارها اقدام به برگزاری مراسم فاتحه، جشن و مسافرت می کنند گفت: تلاش های زیادی برای فرهنگ سازی رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است اما برخی از مردم هنوز از برگزاری مراسم و جشن ها ابایی ندارند و مسافرت های خود را نیز انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش ورودی های ایذه تشدید می شود

پایش ورودی های ایذه تشدید می شود