مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-13سياسي

استاندار خراسان رضوی: برای جهش تولید جهادی عمل خواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده است، باید سبک اداره کشور با سال گذشته تفاوت داشته باشد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی موانع تسهیل فرآیندهای صدور مجوزهای کسب و کار را احصا کنند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه ستاد تدبیر استان برای تحقق شعار سال و برطرف شدن موانع صدور مجوز سرمایه گذاری تلاش خواهد کرد گفت: با حذف بوروکراسی اداری و کاهش فرآیندها، زمینه تحقق شعار سال فراهم خواهد شد.

رزم حسینی افزود: خراسان رضوی اولین استانی بود که در حوزه مقابله با ویروس کرونا به صورت پیشگام، محدودیت هایی را اعمال کرد لذا این استان در حوزه اقتصادی هم باید پیشگام باشد.

وی ادامه داد: اگر زمینه تسهیل فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری و کسب و کار در خراسان رضوی فراهم شود و صدور مجوز در بخش های صنعت، کشاورزی و معدن در کوتاه ترین زمان انجام شود، سرمایه ها به این استان هدایت خواهد شد.

وی با بیان اینکه همدلی و هم افزایی خوبی در استان وجود دارد گفت: مدیران کارآمدی را که در راستای تحقق شعار جهش تولید گام بردارند، تشویق و به مردم معرفی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: برای جهش تولید جهادی عمل خواهیم کرد

استاندار خراسان رضوی: برای جهش تولید جهادی عمل خواهیم کرد