مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 17:202020-04-13سياسي

روزانه 100 نیروی بسیجی شهرهای استان سمنان را ضدعفونی می کنند


مسئول کمیته خادم الشهدا برادران استان سمنان درباره اقدامات جهادی در راستای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: روزانه 100 نیروی بسیجی شهرهای استان را ضدعفونی و گندزدایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا دانشگر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از گروه های جهادی شهر سمنان ضمن اشاره به اقدامات گروه های خادمان شهدای استان سمنان در حوزه برادران، بیان کرد: ضد عفونی مراکز عمومی در سطح شهرهای استان با فعالیت روزانه بیش از 100 نفر از اعضای خادم الشهدا از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه مقابله با کرونا است.

وی از ایجاد تیم های خادم الشهدا برای توزیع ماسک و بسته های بهداشتی و ضدعفونی و بسته های مواد غذایی نیز خبر داد و ابراز کرد: راه اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس محافظ پزشکی و تولید روزانه دو هزار و 300 ماسک و 200 لباس محافظ در کنار مشارکت در تولید و بسته بندی روزانه محلول های ضدعفونی تحت نظارت اداره بهداشت از دیگر اقدامات این گروه های داوطلب و جهادی است.

مسئول کمیته خادم الشهدا برادران استان سمنان از توزیع بیش از 10 هزار بسته مواد بهداشتی در سطح استان خبر داد و گفت: توزیع بیش از یک هزار بسته مواد غذایی بین خانواده های نیازمند، نذر قربانی و توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند، ارتباط با برخی از خانواده های شهدا و تلاش بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 100 نیروی بسیجی شهرهای استان سمنان را ضدعفونی می کنند

روزانه 100 نیروی بسیجی شهرهای استان سمنان را ضدعفونی می کنند