مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 20:052020-04-13پزشكي

روانشناسان 4030 روزانه به 10هزار تماس کرونایی پاسخ می دهند


مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، از پاسخگویی روزانه به 10 هزار تماس در حوزه سلامت روان سامانه 4030 توسط 600 روانشناس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبدا، احمد حاجبی، با اشاره به خدمات ارائه شده از طریق سامانه 4030، گفت: ضرورت پاسخگویی به نیازهای عموم جامعه در زمینه اطلاع رسانی در حوزه های مختلف بیماری کووید 19 از همان ابتدای بروز نشانه های این همه گیری در کشور مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: راه اندازی سامانه تلفنی 4030 به درخواست وزارت بهداشت و با همکاری وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شده است.

وی ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی و پویایی خدمات روانشناختی ارائه شده از طریق این سامانه که به درخواست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد در معاونت بهداشت وزارت بهداشت راه اندازی شده، همواره و در طول ارائه خدمات مدنظر بوده است.

حاجبی گفت: اکنون با گذشت بیش از 50 روز از آغاز بحران همه گیری ویروس کرونا در کشور، می توانیم به جرأت بگوییم که همکاران ما در این حوزه به خوبی توانسته اند ضمن برقراری ارتباط با هموطنان، تجربیات ارزنده ای را نیز در زمینه شناسایی نیازهای در حال تغییر آنان در طول این مدت به دست بیاورند که به طور منظم در اختیار تیم تخصصی قرار گرفته، تحلیل می شود و به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانشناسان 4030 روزانه به 10هزار تماس کرونایی پاسخ می دهند

روانشناسان 4030 روزانه به 10هزار تماس کرونایی پاسخ می دهند