مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-13دانش

آموزش های مجازی در ایام کرونا تبدیل به سرمایه شد / استمرار فعالیت خوشه های فکری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در برنامه رادیویی گفتگوی علمی در خصوص فعالیت دانشگاه ها در ایام شیوع کرونا گفت: - رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه آموزش های مجازی یک سرمایه خوب از نظر فناوری و محتوا ایجاد کرده است، گفت: این آموزش ها از دستاورد های مهم دانشگاه ها محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در برنامه رادیویی گفتگوی علمی در خصوص فعالیت دانشگاه ها در ایام شیوع کرونا گفت: امر آموزش با شیوع این بیماری از حضوری به مجازی تغییر کرد، زیرا سیاست کشور این بود که مردم در خانه های خود بمانند و در عین حال وقت شان نیز تلف نشود.

بیش از سه میلیون دانشجو در خانه ماندند و طبیعتاً باید کاری انجام می شد تا وقت شان تلف نشود که آموزش های مجازی در این راستا فوق العاده موفق بود.

وی با بیان اینکه آموزش های مجازی یک سرمایه خیلی خوب از نظر فناوری و محتوا ایجاد کرد، عنوان کرد: آموزش های الکترونیکی یکی از دستاورد های مهم دانشگاه ها محسوب می شود و در دنیا نیز به سمت این نوع آموزش ها حرکت کردند.

رییس دانشگاه تهران در ادامه درباره فعالیت های علمی دانشگاه ها در این ایام توضیح داد: دانشگاه های بزرگ ایران از چند سال گذشته تحت عنوان خوشه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مجازی در ایام کرونا تبدیل به سرمایه شد / استمرار فعالیت خوشه های فکری

آموزش های مجازی در ایام کرونا تبدیل به سرمایه شد / استمرار فعالیت خوشه های فکری