مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-14اقتصادي

حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می پوشاند


علی یگانه فرد روز سه شنبه با بیان این مطلب به رسانه ها افزود: تحقق شعار جهش تولید با حمایت و همگرایی تمام بخش ها امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: تحقق شعار سال با حمایت دولت از تولید، محقق می شود که حمایت ها در بخش هایی از جمله امور مالیاتی، کارگری و تامین اجتماعی، همواره مورد تاکید بوده و می تواند در شرایط کنونی راهگشا باشد.

یگانه فرد با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا به اقتصاد کل کشور و به تبع آن به زنجان آسیب وارد کرده است، خاطرنشان کرد: با پایان قطع زنجیره تکثیر این ویروس و اتمام بیماری کرونا و حمایت از بخش های تولیدی کشور، شرایط بهبود پیدا می کند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی متشکل از اتاق بازرگانی و همه فعالان اقتصادی استان همواره پای کار بوده و تمام تلاش خود برای تحقق شعار سال را به کار خواهد گرفت که در همین راستا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور و استان، اقدامات در بخش های مختلف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: این اتاق در ادامه برنامه های مبارزه با شیوع ویروس کرونا و لزوم ایمن سازی و حفظ سلامت کادر تولید، گام دیگری برداشت.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و به حرکت در آمدن چرخ های تولید، اتاق بازرگانی زنجان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می پوشاند

حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می پوشاند