مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-14دانش

فرصت مناسبی برای بهره مندی بیشتر دانشگاهیان از قرآن کریم بوجود آمده 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اولین جلسه شورای سیاست گذاری فعالیت های قرآنی وزارت علوم، - معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به تعطیلی دانشگاه ها و اهمیت فعالیت های دینی گفت: فرصت مناسبی برای بهره مندی بیشتر دانشگاهیان از محضر قرآن کریم بوجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اولین جلسه شورای سیاست گذاری فعالیت های قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جدید با حضور غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی، فکری مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی، مشاور معاونت، رییس و کارشناسان اداره فعالیت های دینی و قرآنی در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد ضمن بررسی شرایط بوجود آمده به علت شیوع بیماری و تعطیلی دانشگاه ها در خصوص برگزاری جشنواره قرآن و عترت به صورت مجازی پیشنهاد هایی ارائه شد.

در ادامه غفاری با اشاره به اهمیت فعالیت های دینی و قرآنی در دانشگاه ها بیان کرد: هدف همه این اقدامات آن است که آموزه های قرآنی تبدیل به فرهنگ شود و فرهنگ قرآنی در زندگی دانشگاهیان آثار عملی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مناسبی برای بهره مندی بیشتر دانشگاهیان از قرآن کریم بوجود آمده 

فرصت مناسبی برای بهره مندی بیشتر دانشگاهیان از قرآن کریم بوجود آمده