مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-14اقتصادي

بهزیستی کرمانشاه یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرد


مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی استان تاکنون بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان در پیشگیری از بیماری کرونا هزینه کرده است.

- فاطمه رضوان مدنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص طرح همدلی اظهار داشت: ویروس کرونا علاوه بر تهدید سلامت مردم، معیشت خیلی ها که زیر پوشش هیچ نهادحمایتی نیستند را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده برای کمک به این قشر آسیب دیده از کرونا پویشی به نام همدلی راه اندازی شده است که سازمان بهزیستی همچون کمیته امداد، هلال احمر و بسیج  بر حسب وظایف خود در این پویش وظیفه جمع آوری کمک های مردمی و خیرین را برعهده دارد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه، از همه مردم خواست تا با پیوستن به رزمایش همدلی با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری این دسته از افراد جامعه بشتابند.

وی تصریح کرد: افراد می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6367957065389202 واریز کرده و یا از طریق شماره گیری #1400007*4*733* کمک های خود را به حساب بهزیستی واریز کنند.

رضوان مدنی اشاره ای نیز به سامانه خودارزیابی کرونا از سوی سازمان بهزیستی داشت و گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره روانشانی هر فردی می تواند با ورود به سامانه خودارزیابی و روانشناختی در بحران کرونا به نشانی corona.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی کرمانشاه یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرد

بهزیستی کرمانشاه یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرد