مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-14فرهنگي

پشت پرده تفکیک زباله در مقصد/ از تایید تا انکار؛ در پل سفید چه گذشت+ فیلم


تفکیک زباله در مقصد دفن زباله شهرداری پل سفید مورد تأیید رییس محیط زیست سوادکوه و انکار شهردار پل سفید قرار گرفت؛ باید دید با این تأیید و انکار داستان تفکیک زباله در مقصد در این شهر به کجا ختم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، ارسال فیلمی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با موضوع تفکیک زباله در مقصد محل دفن زباله شهرداری پل سفید و حضور اتباع بیگانه در آن باعث شد تا این موضوع را از رییس اداره محیط زیست شهرستان سوادکوه و شهردار پل سفید پیگیری کنیم.

*صدور 3 اخطار زیست محیطی برای شهردار پل سفید رییس اداره محیط زیست سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان با اشاره به اینکه 15 روز قبل در پایش ماهانه اداره محیط زیست شهرستان سوادکوه از محل دفن زباله پل سفید مشخص شد که چهار نفر در محل دفن زباله ها اقدام به پراکنده کردن زباله ها و تفکیک می کنند، گفت: پس از آنکه همکاران ما خود را از محیط زیست معرفی کردند، آنها اقدام به فرار کردند.

ابراهیم فلاحی با بیان اینکه هماهنگی با فرماندار سوادکوه برای تشکیل جلسه کارگروه پسماند زباله شهرستان با حضور شهرداران برگزار شد، افزود: لزوم جدایی زباله های معمولی و زباله های عفونی با توجه به گسترش ویروس کرونا در جلسه کارگروه پسماند مطرح شد و آهک پاشی روزانه به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تفکیک زباله در مقصد/ از تایید تا انکار؛ در پل سفید چه گذشت+ فیلم

پشت پرده تفکیک زباله در مقصد/ از تایید تا انکار؛ در پل سفید چه گذشت+ فیلم