مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-14سياسي

کارگاه مجازی «اصول تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می شود


مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان گفت: کارگاه مجازی «اصول تاریخ شفاهی» به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در همدان برگزار می شود.

- همدان - مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان گفت: کارگاه مجازی اصول تاریخ شفاهی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در همدان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد زمان میرآبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که شیوع ویروس کرونا موجب اخلال در برنامه های آموزشی تاریخ شفاهی این دفتر شده کارگاه اصول تاریخ شفاهی را به شکل مجازی و با وسعت استانی برگزار خواهیم کرد.

حامد زمان میرآبادی هدف برگزاری این کارگاه را معرفی اصولی تاریخ شفاهی، کشف استعدادها و ارتقای سطح دانش فعالان این عرصه دانست و تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی دیگری همچون مصاحبه، پیاده سازی، تدوین، برگزاری جلسات نقد کتاب نیز در دستور کار دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری همدان قرار دارد.

وی تاریخ شفاهی را ابزاری برای دستیابی به تحولات تاریخی، فرهنگی، اجتماعی در مقاطع مختلف تاریخ اعلام کرد و افزود: مصاحبه نبض کار و قلب تاریخ شفاهی است و تربیت مصاحبه گران جوانِ پرسشگرِ متخصص، می تواند عاملی کلیدی در رشد، تقویت و ارتقای سطح تاریخ شفاهی استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه مجازی «اصول تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می شود

کارگاه مجازی «اصول تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می شود