مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-14اقتصادي

تذکر و قطع موقت سهمیه آرد چهار نانوایی استان سمنان در شرایط کرونایی


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 718 مورد بازرسی و نظارت از نانوایی های استان در شرایط کرونایی اخیر و از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 718 مورد بازرسی و نظارت از نانوایی های استان در شرایط کرونایی اخیر و از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

مهدی یحیایی در جمع خبرنگاران با اشاره به گشت های مشترک از واحدهای نانوایی استان سمنان، در همین راستا از تذکر بهداشتی و قطع موقت سهمیه آرد چهار نانوایی استان سمنان در شرایط کرونایی خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، 15 گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله، مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و سایر دستگاه های مرتبط با نظارت و ارتقای سطح بهداشت نانوایی ها ، انجام شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر بازرسی روزانه از واحدهای نانوایی استان سمنان هفته ای دوبار گشت مشترک نیز انجام می شود، تصریح کرد: این اقدام، با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه و پیشگیری از ویروس کرونا است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت، هیچ یک از نانوایی های استان به دلیل تخلف پلمب نشد و نکات بهداشتی به نانوایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر و قطع موقت سهمیه آرد چهار نانوایی استان سمنان در شرایط کرونایی

تذکر و قطع موقت سهمیه آرد چهار نانوایی استان سمنان در شرایط کرونایی