مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-14اقتصادي

کاهش 80 درصدی تردد خودروها در محورهای خروجی استان همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ویروس کرونا میزان ورود خودروها به استان همدان را نسبت به مدت مشابه سال قبل 67درصد و تردد خودروها درمحورهای خروجی را 80درصد کاهش داد.

- مصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در راستای فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با کرونا اقداماتی را انجام داد، اظهار کرد: در این ایام محدودیت هایی در سرویس های مسافربری برون شهری اعمال شد و تا حد امکان مسافران در اتوبوس ‎ها با فاصله از یکدیگر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شرکت های مسافربری مکلف شدند بین مسافران ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته های تغذیه به صورت استریل و دربسته در اختیار مسافران قرار بگیرد.

پناهنده با بیان اینکه در ایام اخیر فروش اینترنتی بلیت در اولویت قرار گرفت، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی صورت گرفته که فروش بلیت ناوگان حمل و نقل برون شهری از یکم خردادماه کاملاً اینترنتی باشد.

وی از ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس ها در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: تلاش بر این بود که مردم با امنیت خاطر بیشتری سوار اتوبوس شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: خودروهای سواری بین راهی نیز در این ایام ضدعفونی شدند و تصمیم بر این شد که در صندلی عقب، دو نفر سوار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی تردد خودروها در محورهای خروجی استان همدان

کاهش 80 درصدی تردد خودروها در محورهای خروجی استان همدان