مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-14سياسي

شهرداری بیرجند از مستأجران املاک خود حمایت می کند


طبق تصمیم گیری شورای شهر شهرداری بیرجند از مستأجران املاک خود که کسب و کارشان به علت شیوع کرونا تعطیل و یا آسیب دیده در حوزه دریافت اجاره بهاء حمایت می کند.

- محمد علی جاوید در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث بخشش یا تخفیف اجاره بها املاک در مالکیت شهرداری بیرجندی از جمله مواردی است که اهالی رسانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره پیگیر آن بوده اند.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه در کل شهرداری بیرجند املاک چندانی در اجازه اشخاص برای کسب و کار ندارد، بیان کرد: تنها در دو بازارچه چند مغازه تحت مالکیت شهرداری در اجاره اشخاص برای کسب و کار است.

جاوید ادامه داد: از طرف دیگر ما نمی دانیم به طور دقیق موضوع روند ابتلاء به کرونا و تأثیرگذاری اقتصادی آن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت که این مسئله نیز حائز اهمیت است.

شهردار بیرجند گفت: با توجه به همه این مسائل موضوع در جلسه شورای شهر بیرجند مطرح و تصمیم گرفته شد شهرداری بیرجند از صاحبان اصنافی که در املاک در مالکیت شهرداری کسب و کار داشته و آسیب دیده اند حتماً حمایت کند.

جاوید اظهار کرد: این حمایت در تخفیف یا بخشش اجاره بها به این دسته از اصناف بر اساس میزان آسیب اقتصادی وارده به آنها صورت خواهد گرفت که میزان دقیق آن پس از پایان این همه گیری کرونا در استان مشخص خواهد شد چرا که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بیرجند از مستأجران املاک خود حمایت می کند

شهرداری بیرجند از مستأجران املاک خود حمایت می کند