مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-14سياسي

جوانان انقلابی در دهه پنجم انقلاب مناطق نفوذ دشمن را شناسایی خواهند کرد


یک مدرس دانشگاه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب برای شناسی مناطق نفوذ دشمن گفت: جوانان انقلابی در دهه پنجم انقلاب ضمن شناسایی مناطق نفوذ دشمن در مقابل عناصر نفوذی صف آرایی خواهند کرد.

- آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به نقش مهم جوانان در گام دوم انقلاب گفت: دشمن از طریق عملیات روانی و نفوذ در بدنه تصمیم سازی و تصمیم گیری از طریق عناصر فرصت طلب، به دنبال از میدان خارج کردن جوانان انقلابی است تا موتور محرکه انقلاب از کار بیفتد.

 عضو اندیشکده اسرا افزود: هر آنچه، به صورت عینی یا ذهنی، ارزشها و منافع ملی یک کشور را تهدید کند یا مانعی برای رسیدن کشور به اهدافش باشد تهدید امنیت ملی محسوب می شود برای همین پروژه نفوذ دشمن که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید داشته اند مهمترین تهدید دهه پنجم انقلاب محسوب می شود.

وی تصریح کرد: بایستی ضمن شناسایی عناصر منفعت طلبی که نگاه آرمانگرایانه، صراحت بیان و دوری از روحیه معامله گریِ جوانان انقلابی را به سخره گرفته اند و عملاً با غصب برخی جایگاه ها سد راه فعالیت انقلابیون مومن شده اند، برخورد قاطع صورت گیرد.

  مولف کتاب کروبی در مدار سقوط بیان داشت: جریان نفاق که ید طولایی در تولید بحران و سناریوسازی کاذب در طول چهل سال اخیر علیه انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان انقلابی در دهه پنجم انقلاب مناطق نفوذ دشمن را شناسایی خواهند کرد

جوانان انقلابی در دهه پنجم انقلاب مناطق نفوذ دشمن را شناسایی خواهند کرد