مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-14اقتصادي

جریان گاز شهر پلدختر پایدار شد


کرم گودرزی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار واشیان در راستای مقاوم سازی شبکه های گاز در مقابل بحران، ایجاد زیر ساخت های لازم جهت جلوگیری از افت فشار و ارائه خدمات ایمن و مستمر به شهروندان انجام شد.

وی با اشاره به سیل سال گذشته شهرستان پلدختر گفت: خطوط قبلی تغذیه گاز این شهر در حاشیه رودخانه کشکان بود بنابراین به منظور حذف نقاط حادثه خیز و کاهش آسیب های احتمالی، طراحی و ساخت ایستگاه واشیان در دستور کار قرار گرفت و با جابجایی خطوط تغذیه، گاز این شهر و روستاهای تابعه هم اکنون از خط لوله صادراتی ششم سراسری تامین می شود.

گودرزی اعتبار هزینه شده برای ساخت و اتمام محوطه این ایستگاه را 24 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای راه اندازی ایستگاه واشیان بیش از یکهزار و 500 متر خط انتقال 16 اینچ و 25 متر خط تغذیه 16 اینچ اجرا شده است.

وی بیان کرد: ایستگاه تقلیل فشار گاز واشیان 50 هزار متر مکعب در ساعت ظرفیت دارد و تمامی مراحل طراحی، نصب و راه اندازی این ایستگاه در مدت زمان 8 ماه اجرا گردید.

گودرزی تصریح کرد: به منظور کاهش هزینه ها و همچنین وجود محدودیت ها در تامین برخی قطعات، اجرای این ایستگاه با استفاده از تجهیزات ایستگاه قبلی شهر پلدختر انجام و موجب صرفه جویی 20 میلیارد ریالی از منابع شرکت گاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان گاز شهر پلدختر پایدار شد

جریان گاز شهر پلدختر پایدار شد