مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:162020-04-14سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: نامه هنرمندان، هنرمندانه نبود


سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با اعطای مرخصی به زندانیان مطابق بخشنامه اخیر رییس قوه قضاییه، گفت: هیچ یک از کشورها نتوانستند چنین اقدامی انجام دهند و این واقعا یک اقدام بی نظیر در نظام حکمرانی کشورها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در گفت وگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران در خصوص نامه برخی از چهره های سینمایی در مورد آزادی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان نیز اظهار کرد: نامه موسوم به نامه برخی هنرمندان و سینماگران، هنرمندانه نبود؛ در این نامه از کسی که حداقل در مظان اتهامات اقتصادی است، تعریف و تمجیدهایی شده؛ البته حکم این پرونده هنوز صادر نشده و نمی توانم جزییات را اعلام کنم.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: نکته دوم درباره این نامه عدم شفافیت در جمع آوری امضاها بود که برخی از کسانی که نام شان ب عنوان امضاکننده آمده، گفتند ما اصلا امضا نکردیم یا متن دقیق را به ما نگفته بودند.

نکته سوم نیز انتشار این نامه در فضای مجازی بود.

اگر یک جمعی نامه ای به یکی از مقامات می نویسند، باید صبر کنند تا در چارچوب ضوابط قانونی و رعایت عدل و انصاف موضوع بررسی شود.

اسماعیلی در پاسخ به سئوالی درباره تفاوت متن نامه ای که به قوه قضاییه آمده با متن نامه منتشر شده در فضای مجازی، بیان کرد: دو متن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: نامه هنرمندان، هنرمندانه نبود

سخنگوی قوه قضاییه: نامه هنرمندان، هنرمندانه نبود