مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-14اقتصادي

دولت با حذف تعرفه صادراتی یاور پیازکاران شد


سعید برخوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی، حمایت استاندار کرمان و وزارت جهاد کشاورزی تعرفه صادرات پیاز با تصویب هیات دولت برداشته شد.

وی افزود: باتوجه به وضع تعرفه صادراتی 10 هزارتومانی به ازای هر کیلوگرم پیاز از پانزدهم اسفندماه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و از طرفی شیوع ویروس کرونا که منجر به بسته شدن رستوران ها، لغو مراسمات، جشن ها و افزایش قیمت حمل و نقل و مشکلات تردد که منجر به کاهش مصرف داخلی شد شاهد کاهش شدید قیمت محصول پیاز بودیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه طی مکاتبات متعددی که با استانداری کرمان و وزارت جهاد کشاورزی انجام گرفت بلافاصله جلسه ای با همین موضوع در استانداری کرمان برگزار شد، بیان داشت: از طریق رایزنی استاندار با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع پیگیری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این موضوع نیاز به مصوبه هیات دولت داشت با پیگیری سازمان و وزارت جهادکشاورزی در جلسه هیات دولت مطرح و خوشبختانه تعرفه صادراتی پیاز برداشته شد.

برخوری ضمن تشکر از استاندار کرمان به لحاظ حمایت جدی و پیگیری این موضوع، همچنین از وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان منتخب مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با حذف تعرفه صادراتی یاور پیازکاران شد

دولت با حذف تعرفه صادراتی یاور پیازکاران شد