مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-14اجتماعي

تولید 35 هزار ملزومات بهداشتی در هنرستان های خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تولید 35 هزار ملزومات بهداشتی بیمارستانی توسط هنرآموزان و هنرجویان شهرستان های بیرجند، قاین و فردوس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی ظهر امروز در بازدید از کارگاه تولید ماسک هنرستان رسالت بیرجند، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی، هنرآموزان و هنرجویان هنرستان های استان با تولید ملزومات بهداشتی به یاری مدافعان سلامت آمدند.

وی بیان داشت: بیش از 65 هنرجو و هنرآموز در شش هنرستان استان در این کارگاه ها مشغول تهیه و تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد: در حال حاضر روازانه چهار هزار و 500 دست گان بهداشتی، ماسک، ساق دست بهداشتی و روبالشتی توسط هنرجویان و هنرآموزان استان تولید و در اختیار بیمارستان های استان قرار می گیرد.

واقعی از تولید 35 هزار ملزومات بهداشتی بیمارستانی توسط هنرآموزان و هنرجویان شهرستان های بیرجند، قاین و فردوس خبر داد و افزود: این ملزومات بهداشتی و بیمارستانی با مجوز معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تولید و در اختیار ستاد مرکزی مبارزه با کرونا قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 35 هزار ملزومات بهداشتی در هنرستان های خراسان جنوبی

تولید 35 هزار ملزومات بهداشتی در هنرستان های خراسان جنوبی