مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-14اقتصادي

یک بام و دو هوای محدودیت های کرونایی در پروازهای داخلی


صدای برخاستن و نشستن پیاپی هواپیماهای کرمان در بلوار حجاج و حوالی این محل، هر فردی را به این تفکر وا می دارد به طور قطع در شرایطی که برای تمام اقدامات و فعالیت های ریز و درشت، خط کش های نظارتی گذاشته شده، برای اقدامی چون جابه جایی مسافر آن هم با پرواز بین کرمان و مناطق آلوده تر به ویروس کرونا به طور قطع برنامه و خط کشی های اصولی، کارشناسی شده و مدونی روی کاغذ و البته به مرحله اجرا در آمده است.

اما با وجود تب سنجی و ضدعفونی کردن محیط فرودگاه و هواپیماها ، تدابیر سختگیرانه تری در سوار کردن مسافر و فروش بلیط های هواپیما برای پیشگیری از شیوع کرونا نیاز است.

هر چند برخی مدعی هستند بدو شیوع کرونا در چین پروازهای مکرر برخی آژانس های هوایی موجب سرایت و انتشار این ویروس به کشور شد اما اکنون و در شرایط فعلی انتظار می رود در فرودگاههای داخلی و البته هواپیماهای کرمان بیش از هر زمانی به رعایت اصول بهداشتی و ایمنی توجه شود.

قرار گرفتن مسافران در اتوبوس های مسیر ترمینال تا هواپیما و برعکس و فروختن تمام صندلی های هواپیما و نشاندن مسافران پهلو به پهلوی یکدیگر هر بیننده عاقلی را نگران شیوع بیش از پیش ویروس کرونا می کند حال آنکه ستاد پیشگیری از انتشار کرونا در سطح ملی و استانی برنامه و پروتکل های ریز و درشتی را حتی برای یک خرید چند دقیقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای محدودیت های کرونایی در پروازهای داخلی

یک بام و دو هوای محدودیت های کرونایی در پروازهای داخلی