مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-14بين الملل

پنهان کاری رژیم صهیونیستی در اعلام تعداد مبتلایان به کرونا


وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد که رژیم صهیونیستی تعداد دقیق مبتلایان به کرونا را در شهر های اشغالی پنهان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در نقشه هایی که وزارت بهداشت رژیم صهیونیسیتی منتشر می کند، قدس شرقی هیچ گونه ابتلا به کرونایی را ثبت نکرده است، این در حالی است که فادی الهدمی وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (سه شنبه)، تأکید کرد، رژیم صهیونیستی عمدا تعداد دقیق مبتلایان به کرونا را در شهر های اشغالی پنهان می کند.

خبرگزاری آناتولی در این خصوص نوشت که مراکز غیر دولتی در قدس و شاهدان عینی تأکید کردند که در قدس شرقی د ه ها تن به کرونا مبتلا شده اند به طوریکه وزارت بهداشت فلسطین نیز هیچ گونه صلاحیتی در این شهر ندارد و تنها وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی آمار مبتلایان و اطلاعات مربوط به آنها را در دست دارد.

در همین ارتباط، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان در گفت و گو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در خصوص شمار مبتلایان به کرونا هیچ اطلاعاتی در اختیار شهروندان فلسطینی و کادر پزشکی قرار نمی دهد.

فادی الهدمی ادامه داد: اطلاعات مربوط به شمار مبتلایان در قدس شرقی را از خود شهروندان پزشکان شهر دریافت می کنیم؛ این افراد ابتلای خود به کرونا را در شبکه های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنهان کاری رژیم صهیونیستی در اعلام تعداد مبتلایان به کرونا

پنهان کاری رژیم صهیونیستی در اعلام تعداد مبتلایان به کرونا