مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:062020-04-14پزشكي

40 مورد بازدید از داروخانه های شاهرود صورت گرفت


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تاکنون 40 مورد بازدید از داروخانه های سطح شهرستان با هدف بازرسی بر نحوه عرضه محصولات بهداشتی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سولماز میرزا محمدی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ای با موضوع نظارت بر تولید و عرضه ماسک در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به بازدید کارشناسان معاونت غذا و دارو از داروخانه ها و واحدهای تجهیزات پزشکی، گفت: بازدید از سوپرمارکت ها و عطاری ها با هدف تمرکز بر محصولاتی که برای کرونا به فروش می رسد، انجام می شود و از آنجایی که عموماً این محصولات مورد تأیید نیستند جمع آوری می شوند.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون 40 مورد بازدید از داروخانه ها، 38 بازدید از کارخانه ها، 30 بازدید از کارگاه های تولید ماسک، 25 بازدید از سوپر و هایپر مارکت ها، 14 بازدید از مراکز فروش تجهیزات پزشکی و هشت بازدید از عطاری های شاهرود انجام شده است.

5 واحد تولید ماسک راه اندازی شد معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه پنج واحد تولید ماسک در شاهرود، میامی، میغان و مجن با مجوز و نظارت این دانشگاه فعال هستند، بیان کرد: این کارگاه ها مورد بازدید روزانه کارشناسان دانشگاه قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مورد بازدید از داروخانه های شاهرود صورت گرفت

40 مورد بازدید از داروخانه های شاهرود صورت گرفت