مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-14اجتماعي

مشکلات نظام تعلیم و تربیت ناشی از اظهار نظرهای غیرکارشناسانه گذشته است


منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت در حال حاضر با مشکلاتی که از اظهار نظر غیرکارشناسی و غیرواقعی گذشته ناشی شده دست و پنجه نرم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدعلی آزدیخواه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در نشستی که با موضوع نسبت بین آموزش و پرورش و مجلس که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران برگزار شد، ضمن بیان مسائل کلان و مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش به اهمیت والای تربیت معلم اشاره کرد و گفت: معلم مهم ترین نقطه عطف نظام تعلیم و تربیت است و برای تحول در نظام تعلیم و تربیت، باید به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه آموزش و پرورش رجوع کرد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به مسئله عدالت آموزشی گفت: بودجه آموزش و پرورش از تاثیر بسیار بالایی برخوردار است و ما برای اینکه بتوانیم عدالت آموزشی را بالا ببریم، باید سهم بودجه سایر را نسبت به بودجه جاری بهبود بخشیده و برای کیفیت آموزش و پرورش مد نظر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بحث مازاد نیرو که از زمان وزارت آقای دکتر فانی شروع شد، به شدت اشتباه بود و نظام تعلیم و تربیت در حال حاضر نیز با مشکلات ناشی از این اظهار نظر غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نظام تعلیم و تربیت ناشی از اظهار نظرهای غیرکارشناسانه گذشته است

مشکلات نظام تعلیم و تربیت ناشی از اظهار نظرهای غیرکارشناسانه گذشته است