مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-14سياسي

ضرورت ظرفیت شناسی دقیق در حوزه فعالیت های خیریه سلامت


پایه و اساس در کسب توفیق و جلب اعتماد عمومی در مجمع خیرین سلامت، همراهی و همیاری همه اعضا و شناسایی دقیق نیازمندی ها و ظرفیت هاست که ادامه این نهضت را با همکاری همه مردم میسر خواهد ساخت.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گفت: پایه و اساس در کسب توفیق و جلب اعتماد عمومی در مجمع خیرین سلامت، همراهی و همیاری همه اعضا و شناسایی دقیق نیازمندی ها و ظرفیت هاست که ادامه این نهضت را با همکاری همه مردم میسر خواهد ساخت.

مجید بیکی، دوشنبه شب 25 فروردین در مجمع خیرین سلامت شهرستان نهبندان اظهار کرد: در شهرستان نهبندان اقداماتی از طریق دستگاه های اجرایی، مردم و اصناف شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته که با همکاری و مشارکت مناسب، بر اساس آمارهای ارائه شده، این شهرستان یکی از مناطق پاک تر نسبت به سایر نقاط استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه های صادر شده در سنوات گذشته، تشکیل مجمع خیرین سلامت در همه استان ها و شهرستان ها تاکید شده تا مجمعی با حضور خیرین و معتمدین هر شهرستان و استان تشکیل و از ظرفیت های موجود در راستای ارتقاء شاخصه های بهداشتی استفاده شود.

فرماندار نهبندان بیان کرد: در سنوات گذشته در شهرستان نهبندان مجمع خیرین سلامت تشکیل شده که فعالیتش بسیار محدود و به صورت موردی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ظرفیت شناسی دقیق در حوزه فعالیت های خیریه سلامت

ضرورت ظرفیت شناسی دقیق در حوزه فعالیت های خیریه سلامت