مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-14اقتصادي

پیش بینی کاهش 50 درصدی صادرات محصولات چاپی/کاهش 60 درصدی تولید


رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ می گوید ادامه وضعیت موجود منجر به کاهش 50 درصدی تولیدات آنها خواهد شد و آنها را ناچار از تصمیم های تعدیلی می کند.

- می گوید: طی ایام تعطیلات اجباری کرونا بسیاری از صنایع که برای تولید محصول نیاز جدی به محصولات چاپی داشته اند مانند صنایع تولید مواد غذایی، دارویی و نیز صنایع غذایی با پدیده تعطیلی مراکز چاپ و تهدید فعالیت خود روبرو شدند.

در این زمینه تلاش شد با رایزنی هایی موضوع را رفع و رجوع کنیم و اعلام کردیم که چاپخانه هایی که دارای سفارش رسمی و قطعی از این صنایع هستند تقاضای فعالیت خود را اعلام کنند.

این سفارش ها با وزارت صمت و وزارت کشور مطرح و از طریق آنها با اداره اماکن برای فعالیت این واحدها رایزنی شد و در نتیجه بنا بر درخواست این واحدها تاکنون مجموعه برای فعالیت اعلام آمادگی کردند که مراتب اطلاع رسانی و در دست اقدام قرار گرفته است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از گریزی نیز به خسارت وارده به این صنعت در پی تعطیلات ناشی از شیوع کرونا داشت و عنوان کرد: تا زمانی که واحدهای صنفی فعالیت خود را آغاز نکنند نمی توان برآوردی از خسارت های وارد شده به آنها داشت.

بسیاری از مجموعه ها در ماه پایانی سال برای سال آتی برنامه ریزی و بودجه بندی می کنند و این ماه یکی از ماه های پرکار صنایع چاپی به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش 50 درصدی صادرات محصولات چاپی/کاهش 60 درصدی تولید

پیش بینی کاهش 50 درصدی صادرات محصولات چاپی/کاهش 60 درصدی تولید