مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-14سياسي

حذف بروکراسی اداری لازمه تحقق شعار سال است


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در سال 99 برای عملیاتی شدن شعار سال، جهادی عمل خواهیم کرد، گفت: فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری و کسب و کار باید تسهیل و فضا برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود.

- علیرضا رزم حسینی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، باید سبک اداره کشور با سال گذشته تفاوت داشته باشد.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی موانع تسهیل فرآیندهای صدور مجوزهای کسب و کار را احصاء کنند تا نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد تدبیر استان امسال برای تحقق شعار جهش تولید و برطرف شدن موانع صدور مجوز سرمایه گذاری تلاش خواهد کرد، تاکید کرد: با حذف بروکراسی اداری و کاهش فرآیندها، زمینه تحقق شعار سال فراهم خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رزم حسینی با اشاره به اینکه برای انجام فعالیت های اقتصادی در کشور باید تلاش حداکثری داشت، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی اولین استانی بود که در حوزه مقابله با ویروس کرونا به صورت پیشگام، محدودیت هایی را اعمال کرد؛ بنابراین این استان در حوزه اقتصادی هم باید پیشگام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بروکراسی اداری لازمه تحقق شعار سال است

حذف بروکراسی اداری لازمه تحقق شعار سال است