مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-14فناوري

رشد چشمگیر کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک در سال های اخیر


داده های منتشر شده توسط کارشناسان شرکت تحقیقاتی سنسور تاور نشان دهنده یک رشد چشمگیر در استقبال کاربران از اپلیکیشن تیک تاک در سال های اخیر است.

- داده های منتشر شده توسط کارشناسان شرکت تحقیقاتی سنسور تاور نشان دهنده یک رشد چشمگیر در استقبال کاربران از اپلیکیشن تیک تاک در سال های اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اپلیکیشن تیک تاک (Tik Tok) که در سال های اخیر محبوبیت و شهرت بسیار زیادی در میان کاربران به خصوص رده های سنی نوجوانان و جوانان پیدا کرده است، یک پلتفرم ویدئو محور است که به کاربران اجازه می دهد علاوه بر تماشای ویدیو های کوتاه جذاب، در صورت تمایل خود نیز به ساخت و تولید محتوای ویدیویی بپردازند.

حالا کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور با بررسی آمار و داده های مربوط به تعداد دفعات دانلود و نصب این اپلیکیشن در پلتفرم های اندروید و آی او اس، از رشد بی سابقه و چشمگیر استقبال کاربران از این پلتفرم خبر داده و سخن گفته اند.

طبق نمودار منتشر شده از سوی این کارشناسان که در وب سایت رسمی sensor tower نیز آمده است، تعداد دفعات دانلود این اپلیکیشن که توسط یک شرکت چینی توسعه داده شده است، در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی 21.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک در سال های اخیر

رشد چشمگیر کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک در سال های اخیر