مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-14پزشكي

اهدای دو دستگاه جنرال به مرکز سلامت افزر قیرکارزین


با کمک های پویش مردمی در مبارزه با کرونا، دو دستگاه جنرال بیمارستانی با اعتباری بالغ بر 39 میلیون تومان به مرکز جامع سلامت افزر اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، فرماندار قیروکارزین در مراسم تحویل این دستگاه در مرکز سلامت افزر که با حضور جمعی مسوولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار و الکتروکاردیوگراف از جمله تجهیزات عمومی مراکز درمانی است که نبود آن در مرکز سلامت افزر مشهود بود اکنون با نیک اندیشی پویش های مردمی این کمبود مرتفع شد.

 علی محمد کریمی با اشاره به اینکه این اقدام نقطه عطفی در بخش بهداشت و درمان شهر افزر و شهرستان قیرکارزین است، افزود: تداوم اقدامات هوشمندانه و هدفمند بر اساس نیازسنجی انجام شده علاوه بر رفع نیازهای موجود، همدلی را افزایش می دهد.

وی ضمن تقدیر از این عمل خیرخواهانه و با تاکید بر استمرار آن ادامه داد: با وجود همه حوادث طبیعی و شرایطی که در دنیا بر نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده، شاهد آن هستیم که اقدامات دولت تدبیر و امید در بحث سلامت و پزشک خانواده به ثمر نشسته است.

 فرماندار قیروکارزین با اشاره به اینکه تلاش های شبانه روزی کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا حماسه ای بزرگ است، اضافه کرد: همدلی و همراهی مردم و مسوولان ضمن ایجاد نشاط در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای دو دستگاه جنرال به مرکز سلامت افزر قیرکارزین

اهدای دو دستگاه جنرال به مرکز سلامت افزر قیرکارزین