مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-14اقتصادي

550 عنوان کتاب خواندنی در پویش کتاب خوانی «بهارخوان»


مدیرعامل به نشر از اجرای پویش کتاب خوانی «بهارخوان» شامل طرح تخفیف خرید 500 عنوان کتاب از انتشارات به نشر به همراه 50 عنوان کتاب منتخب از سایر ناشران خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل به نشر از اجرای پویش کتاب خوانی بهارخوان شامل طرح تخفیف خرید 500 عنوان کتاب از انتشارات به نشر به همراه 50 عنوان کتاب منتخب از سایر ناشران خبر داد.

حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر، با بیان اینکه پس از تجربه و استقبال بسیار خوب مخاطبان و علاقه مندان کتاب و کتاب خوانی از طرح کروتاب ، اکنون انتشارات به نشر پویش کتاب خوانی بهارخوان را آغاز کرده است، اظهار کرد: این پویش کتاب خوانی با شعار بهار به یاد موندنی؛ با 50 کتاب خوندنی از نیمه ماه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان در دو بخش برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در بخش نخست که با عنوان پویش کتاب خوانی خانوادگی و ذیل طرح کلی آقا سلام؛ با شما خوشیم اجرا می شود، علاقه مندان می توانند تصاویر دورهمی های خانوادگی با موضوع معرفی و خوانش کتاب، رونمایی کتاب در منزل و خلاصه برداری از کتاب را از طریق نشانی Ravaq_razavi@ در سروش، ایتا، بله، تلگرام و اینستاگرام ارسال نمایند و یا در شبکه های اجتماعی با #بهارخوان و #به_نشر منتشر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 عنوان کتاب خواندنی در پویش کتاب خوانی «بهارخوان»

550 عنوان کتاب خواندنی در پویش کتاب خوانی «بهارخوان»