مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-14سياسي

پژمانفر: بی برنامگی دولت خسارت های ناشی از کرونا را چند برابر کرد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت هیچ برنامه مشخصی برای مقابله با شرایط پیش آمده در کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا ندارد و همین مسئله باعث شده تا خسارات ناشی از بیماری کرونا در کشور چند برابر شود.

- حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد دولت در مواجهه با شیوع کرونا گفت: متأسفانه ما شاهد بی برنامگی دولت در مواجهه با بیماری کرونا و شرایط خاص پیش آمده بر اثر شیوع این بیماری در کشور هستیم.

وی افزود: حوادث غیر مترقبه در همه کشورها اتفاق می افتد و شیوع کرونا هم همانند سیل و زلزله و.

یک حادثه غیر مترقبه است اما دولت متأسفانه برنامه مشخصی برای مواجهه با شرایط پیش آمده در کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اگر امروز و در مواجهه با بیماری کرونا کشور ما شرایط بهتری نسبت به بسیاری از کشورها دارد، به خاطر حضور داوطلبانه مردم در صحنه است که با تمام توان سعی دارند تا با همکاری با یکدیگر شرایط را بهبود ببخشند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت هیچ برنامه مشخصی برای شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا در کشور ندارد حتی در ابتدای کار آقای رییس جمهور حاضر نمی شد در جلسات ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر: بی برنامگی دولت خسارت های ناشی از کرونا را چند برابر کرد

پژمانفر: بی برنامگی دولت خسارت های ناشی از کرونا را چند برابر کرد