مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-14سياسي

پیگیری مشکلات پروژه فیبر نوری شیراز در شورای شهر


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز از پیگیری برای رفع مشکلات پروژه فیبر نوری در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز از پیگیری برای رفع مشکلات پروژه فیبر نوری در شیراز خبر داد.

لیلا دودمان سه شنبه 26 فروردین در بیست و یکمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور اعضا و جمعی از مدیران شهرداری تشکیل شد، اظهار کرد: هماهنگی های لازم به منظور برگزاری جلسات با شهردار، شهرداران مناطق، معاونت عمرانی و شورای ترافیک انجام خواهد گرفت تا مشکلات موجود در پروژه فیبر نوری حل و فصل شود.

او اضافه کرد: گزارش پروژه فیبر نوری هر هفته توسط ایرانسل و شهرداری به کمیسیون ارائه می شود تا مشکلات موجود و عدم حفاری ها بررسی و بیان شود.

دودمان با اشاره به بررسی لایحه مربوط به پیوست فنی فیبر نوری و قرارداد آن تاکید کرد: مقرر شد لایحه مربوط به پیوست فنی فیبر نوری مورد بررسی دقیق نماینده سرمایه گذاری، ریاست سازمان فاوا و نماینده کمیسیون قرار گرفته و نقطه نظرات مربوط به رفع ابهامات موجود به کمیسیون اعلام شود.

او یکی از الزامات توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح ملی را تبیین اهداف کلان جهت تامین نیازهای رفاهی، اقتصادی و مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات پروژه فیبر نوری شیراز در شورای شهر

پیگیری مشکلات پروژه فیبر نوری شیراز در شورای شهر