مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-14دانش

پایان نیمسال دانشگاه اصفهان در دست بررسی است /لزومی به انحلال کل ترم نیست


رییس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه اعلام زمان پایان نیمسال ترم جاری و امتحانات هنوز در دانشگاه اصفهان در دست بررسی است، گفت: لزومی به انحلال کل ترم تحصیلی نیست.

- هوشنگ طالبی در گفت و گو با ایسنا در خصوص زمان اتمام ترم جاری و برگزاری امتحانات پایان نیمسال، با بیان اینکه وزارت علوم قوانین مربوط به این دوران را در قالب یک سند تعریف کرده و اختیار تصمیم گیری را به دانشگاه واگذار کرده است، اظهار کرد: این تصمیم بنا به دارا بودن شرایط مختلف در دانشگاه های مختلف کشور است که هر دانشگاه بنابر شرایط و ضوابط خود تصمیم گیری خواهد کرد.

وی افزود: نحوه ارزیابی بر اساس شرایط است و وزارت علوم و دانشگاه اصفهان در حال بررسی شرایط هستند و به زودی نتیجه بررسی ها اعلام می شود.

به گفته رییس دانشگاه اصفهان اوضاع فعلی شرایط قطعی ندارد و از این رو تصمیم گیری در رابطه با زمان پایان نیمسال تحصیلی 98-99 همچنان نیاز به بررسی بیشتر دارد.

طالبی با تاکید براینکه مشخص شدن زمان پایان نیمسال تحصیلی 98-99، به وضعیت شیوع کرونا و همچنین نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد که چه زمانی، اجازه برگزاری کلاس های حضوری را به دانشگاه ها ابلاغ می کنند که ما نیز بر اساس چگونگی روند کرونا، در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت و متعاقبا اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نیمسال دانشگاه اصفهان در دست بررسی است /لزومی به انحلال کل ترم نیست

پایان نیمسال دانشگاه اصفهان در دست بررسی است /لزومی به انحلال کل ترم نیست