موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-14فرهنگي

20 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ملی سینمایش


به گفته دبیر جشنواره ملی سینمایش آخرین مهلت ارسال آثار در به جشنواره ملی سینمایش تا تاریخ 20 اردیبهشت است و نتایج هیئت داوری در بخش های مختلف 15 خردادماه اعلام می شود.

- میترا نقی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه جشنواره ملی سینمایش در حوزه های مختلفی برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره با موضوع آزاد در بخش های تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی، استندآپ، تقلید صدا و استعدادیابی بازیگری برگزار می شود.

وی با تأکید بر اهمیت جشنواره ملی سینمایش گفت: جشنواره سینمایش در سطح کشوری برگزار می شود و داوران این جشنواره از هنرمندان مطرح کشوری هستند.

دبیر جشنواره ملی سینمایش با اذعان به اینکه در بخش استعدادیابی بازیگری هدف کمک به پایش در خانه می مانیم است، تصریح کرد: جهت حمایت از پویش در خانه بمانیم آثار ارسالی در این بخش باید در خانه تصویربرداری شده و جهت شرکت در جشنواره باید مشخصات فردی و شماره تماس نسخه لوح فشرده از اثر حتماً ذکر شود که متقاضی شرکت در کدام بخش می باشید.

نقی نژاد با اشاره به مدارک موردنیاز برای شرکت در جشنواره ملی سینمایش افزود: ارسال مشخصات فردی و شماره تماس، سه نسخه لوح فشرده از اثر حتماً ذکر شود که متقاضی شرکت در کدام بخش می باشید، همچنین تمامی مدارک کامل بدون نقص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ملی سینمایش

20 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ملی سینمایش