مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-14سياسي

رزمایش سپاه برای ریشه کنی ویروس کرونا در گیلانغرب برگزار شد


در این رزمایش نیروهای سپاه با استفاده از سیستم ها و تجهیزات نوین و به روز عملیات رفع آلودگی جنگ نوین به منظور ریشه کنی ویروس کرونا را در سطح شهرستان گیلانغرب اعم از شهر و روستاهای مسیر در 2 بخش گواور و مرکزی این شهرستان اجرا کردند.

فرمانده لشگر 29 سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه درگفت و گو خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سپاه همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده است،گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا نیز قرارگاه شهید دکامی و لشکر 29 سپاه نبی اکرم(ص) از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار دیگر دستگاه ها و مجموعه بهداشت و درمان ورود کرد.

سردار قدرت الله احمدی پور افزود: امروز نیز در استمرار این اقدام اکیپ های رفع آلودگی جنگ نوین در شهرستان گیلانغرب حضور یافتند و از ابتدای حوزه شهرستان روستاها و سطح شهرهای سرمست و گیلانغرب را مورد گندزدایی و پاکسازی قرار دادند.

فرماندار گیلانغرب هم با تشکر از اقدام سپاه گفت: سپاه همواره در مقابله با همه حوادث و اتفاقات و همچنین بلایای طبیعی همراه و همگام دولت در کنار مردم بوده است.

کوروش محمودیان افزود: در موضوع کرونا هم از همان روزهای نخست سپاه درکنار نیروهای انتظامی در کنترل مبادی ورودی شهرستان و همچنین تولید ماسک و دستکش و امداد رسانی به شایستگی عمل کردند و امروز هم با ایجاد کارگاه تولید ماسک و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سپاه برای ریشه کنی ویروس کرونا در گیلانغرب برگزار شد

رزمایش سپاه برای ریشه کنی ویروس کرونا در گیلانغرب برگزار شد