مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-14اقتصادي

اعزام 10 رایزن بازرگانی به بازارهای مهم صادراتی در سال جهش تولید


معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام 10 رایزن بازرگانی در بازار مهم صادراتی از جمله بازار روسیه، ترکیه، کردستان عراق، - معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت خبر داد اعزام 10 رایزن بازرگانی به بازارهای مهم صادراتی در سال جهش تولید معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام 10 رایزن بازرگانی در بازار مهم صادراتی از جمله بازار روسیه، ترکیه، کردستان عراق، عمان، چین، هند، افغانستان و ارمنستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کمالی اردکانی با اشاره به اینکه در سال های گذشته 25 رایزن بازرگانی در کشورهای دیگر فعالیت داشتند، اما اکنون تعداد این رایزن ها به پنج نفر کاهش پیدا کرده است، افزود: عمده ترین دلیل کاهش مشکلات بودجه ای و منابع مالی است.

وی بیان کرد: رایزنانی که در خارج از کشور سابقه داشتند هم اکنون در سازمان توسعه تجارت مستقر هستند که تجربه های بسیار خوبی هم در زمینه شناخت بازار، ارائه مشاوره به تجار و فعالان اقتصادی دارند.

کمالی اردکانی گفت :رایزنان سابق مستقر در سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیر میز کشورهای مختلف مسئولیت داشته و با بنگاه ها نیز ارتباط دارند و به معرفی بازارها و ارائه مشاوره مشغولند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10 رایزن بازرگانی به بازارهای مهم صادراتی در سال جهش تولید

اعزام 10 رایزن بازرگانی به بازارهای مهم صادراتی در سال جهش تولید