مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-14فناوري

اپلیکیشن محبوب کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر


تحقیقات کارشناسان نشان می دهد استقبال کاربران از اپلیکیشن تیک تاک رشد چشمگیری داشته است - تیک تاک (Tik Tok) که در سال های اخیر محبوبیت و شهرت بسیار زیادی در میان کاربران به خصوص رده های سنی نوجوانان و جوانان پیدا کرده است، یک پلتفرم ویدئو محور است که به کاربران اجازه می دهد علاوه بر تماشای ویدیو های کوتاه جذاب، در صورت تمایل خود نیز به ساخت و تولید محتوای ویدیویی بپردازند.

حالا کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور با بررسی آمار و داده های مربوط به تعداد دفعات دانلود و نصب این اپلیکیشن در پلتفرم های اندروید و آی او اس، از رشد بی سابقه و چشمگیر استقبال کاربران از این پلتفرم خبر داده و سخن گفته اند.

طبق نمودار منتشر شده از سوی این کارشناسان که در وب سایت رسمی sensor tower نیز آمده است، تعداد دفعات دانلود این اپلیکیشن که توسط یک شرکت چینی توسعه داده شده است، در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی 21.

3 میلیون بار بوده که به ترتیب با گذشت زمان یک روند صعودی را تجربه کرده به گونه ای که در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی این رقم تا 219 میلیون بار دانلود افزایش یافته است.

در این میان می توان گفت این اپلیکیشن تنها در سه ماهه دوم سال گذشته میلادی با اندکی کاهش در تعداد دفعات دانلود مواجه بوده و در تمامی فصول سال های اخیر روندی رو به رشد را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن محبوب کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر

اپلیکیشن محبوب کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر