مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-14سياسي

نسیم مهر رضوی روحیه دوباره به سفیدپوشان سلامت البرز بخشید


مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به اقدامات خادمیاران آستان قدس در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خادمیاران این استان علاوه بر اهدای مقادیر زیادی تبرکی، غذای متبرک حضرت (ع) و هدایای دیگر، از مدافعان سلامت در 18 بیمارستان استان تقدیر کردند.

عباس قاضی خانی با بیان اینکه بیشترین اقدامات در ماه مبارک شعبان به خصوص اعیاد شعبانیه بوده، افزود: آستان قدس رضوی به منظور تقدیر از کادر درمانی این بیمارستان ها که مشغول مداوای بیماران کرونایی هستند، یک وعده غذای تبرکی و بسته های تبرکی حضرت رضا (ع) بین مدافعان سلامت و بیماران کرونایی توزیع کرد.

وی تاثیر معنویت جهت قوی شدن برای مقابله با بیماری کرونا را یکی از اهداف مهم اجرای این طرح عنوان کرد و اظهارداشت: ایجاد حس معنوی و روحیه بخشی به عموم مردم و کادر درمانی و بیماران بخصوص بیماران کرونایی یکی دیگر از اهداف معنوی اجرای طرح نسیم مهر رضوی است.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز یکی دیگر از اقدامات این آستان را در جریان طرح سراسری تقدیر از کادر درمان را ارایه هدایای ویژه ای به تعدادی از کادر درمانی دانست که همزمان با روز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) روز تولدشان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسیم مهر رضوی روحیه دوباره به سفیدپوشان سلامت البرز بخشید

نسیم مهر رضوی روحیه دوباره به سفیدپوشان سلامت البرز بخشید