مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-14اقتصادي

طرح های ژئوفیزیکی اکتشاف امسال رونق می یابد


مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به برنامه ریزی ها برای آغاز دو پروژه لرزه نگاری در درگز و دشت کوه و دو پروژه غیرلرزه ای در جازموریان و بستان آباد در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران که با اعلام دو کشف مهم ارم و نام آوران ، امضای دو قرارداد بزرگ لرزه نگاری پانیذ و باشت و امضای چند قرارداد کلان پژوهشی، در سال 98 خوش درخشید، امسال نیز برای اجرای پروژه های ژئوفیزیکی (بخش لرزه نگاری و غیرلرزه ای) با تکیه بر توان پیمانکاران ایرانی، برنامه های گسترده ای دارد.

سیدصالح هندی در این زمینه گفت: سال 99 دو قرارداد عملیات لرزه نگاری و غیرلرزه ای کلید می خورد.

در بخش لرزه نگاری، عملیاتی در درگز (زرینه کوه - خراسان رضوی) خواهیم داشت که پیمانکار آن مشخص شده و پیش بینی می کنیم کار از خردادماه امسال آغاز شود، همچنین پروژه لرزه نگاری دشت کوه در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

وی به پروژه های عملیات غیرلرزه ای جازموریان (استان هرمزگان) و گرانی سنجی و مغناطیس سنجی بستان آباد (نزدیکی تبریز) نیز که امسال آغاز می شود اشاره کرد و افزود: در هر دو منطقه تاکنون فعالیت جدی اکتشافی نداشته ایم و با توجه به مجموع پروژه های لرزه نگاری و غیرلرزه ای در دست اقدام مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های ژئوفیزیکی اکتشاف امسال رونق می یابد

طرح های ژئوفیزیکی اکتشاف امسال رونق می یابد