مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-14پزشكي

«روزه» بهترین راه پاکسازی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن


روزه در وهله اول مواد زائدی که در کبد فرد به خاطر خوردن غذاهای ناسالم و حجم زیاد و بی تحرکی تجمیع شده را دفع می کند؛ پس گرفتن روزه نه تنها ضرری ندارد که منجر به پاکسازی کبد و افزایش سیستم دفاعی فرد نیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، به دلیل شیوع کرونا، در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان عده ای در فضای مجازی عنوان می کنند روزه باعث تضعیف بدن افراد و در نتیجه ابتلای آنها به این بیماری می شود، این در حالی است که آیات و روایات زیادی نسبت به فواید روزه وجود دارد، به همین دلیل سراغ یک پزشک طب سنتی رفتیم تا نظر کارشناسی او را در این خصوص بشنویم.

سعید نظری اظهار کرد: روزه یک فریضه الهی و دستور دینی است که در سلامت روح و جسم موثر بوده و از طرفی خداوند متعال حکمی را برای بشر صادر نمی کند که ضرر داشته باشد، ضمن اینکه شرایط استثنا را برای فردی که شرایط انجام آن را ندارد را نیز در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماری ها با پرخوری بروز می کند که یکی از مشکلات امروز جامعه نیز همین مسئله است گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت فشار خون، سکته قلبی و مغزی و دیابت در صدر بیماری های غیرواگیر هستند که بیشترین مرگ و میر را به دنبال داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روزه» بهترین راه پاکسازی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن

«روزه» بهترین راه پاکسازی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن