مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-14اقتصادي

سطح گلخانه های استان اردبیل امسال به 100 هکتار افزایش می یابد


خلیل نیکشاد روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های گلخانه ای این شهرستان به ایرنا افزود:استان اردبیل در اجرای طرح توسعه واحدهای گلخانه ای در کشور بسیار موفق عمل کرده و از استان های برتر در این زمینه است.

وی ادامه داد : برای گسترش گلخانه های کوچک مقیاس 160 مجوز صادر شده که تعداد 121 مورد آن به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شده و سه واحد از آنها نیز آماده بهره برداری است .

نیکشاد درخصوص ایجاد و راه اندازی شهرک های گلخانه ای نیز افزود: تعداد هشت واحد مجتمع گلخانه ای در هشت شهرستان استان در حال راه اندازی است که سطحی معادل 289 هکتار را به خود اختصاص می دهد وی با بیان اینکه در حال حاضر 11 شهرک گلخانه ای در استان فعال است ، اظهار کرد: برای 40 واحد دیگر نیز جواز تاسیس صادر شده ، چهار واحد در حال بهره برداری بوده و چهار واحد دیگر درسطح 25 هکتار نیز آماده واگذاری است.

او بیان کرد: استان اردبیل در زمینه واگذاری و بهره برداری واحدهای گلخانه ای رتبه یک کشوری را داراست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: شهرستان خلخال از لحاظ شرایط اقلیمی منطقه ای مناسب برای اجرای طرح های گلخانه ای از جمله گل رز هلندی و توت فرنگی بوده و در سال های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه گلخانه ها در این شهرستان صورت گرفته است وی افزود: ارائه بسته های حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح گلخانه های استان اردبیل امسال به 100 هکتار افزایش می یابد

سطح گلخانه های استان اردبیل امسال به 100 هکتار افزایش می یابد