مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-14پزشكي

سیرصعودی کرونا در کرمان ادامه یافت/ تعداد بیماران به 501 نفر رسید


معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجموع تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این استان را 501 نفر ذکر کرد و گفت: متاسفانه سیر صعودی کرونا در کرمان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید احمدی طباطبایی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از 128 نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست 22 نفر مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد سه مورد بستری، دو مورد سرپایی، پنج مورد از کادر درمان و مابقی اطرافیان بیمار هستند، عنوان کرد: از سه مورد بستری یک مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، یک مورد از شهرستان بافت و یک مورد از شهرستان شهربابک است.

وی با اشاره به اینکه 13 نفر از موارد جدید زن و 9 نفر مرد هستند، افزود: 17 نفر از موارد جدید از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و پنج مورد از دانشگاه علوم پزشکی سیرجان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه با احتساب موارد جدید تعداد موارد مثبت کرونا در کرمان از مرز 500 نفر عبور کرد و به 501 نفر رسید، افزود: از ابتدای اپیدمی تاکنون 52 مورد از کادر درمان مبتلا به کرونا شدند و نتیجه تست پنج نفر از کادر درمان هم طی 24 ساعت گذشته مثبت شد.

وی گفت: از مجموع 501 مورد قطعی کووید 19 در استان کرمان 374 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 49 مورد مربوط به دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیرصعودی کرونا در کرمان ادامه یافت/ تعداد بیماران به 501 نفر رسید

سیرصعودی کرونا در کرمان ادامه یافت/ تعداد بیماران به 501 نفر رسید