مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-14فرهنگي

بازنمایش 80 پرتره از پیشگامان هنر و ادبیات معاصر


مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی با بیان اینکه در تلاشند تا فضایی را به پژوهش و کارهای تحقیقاتی اختصاص دهند، مجموعه مقالات جشنواره فجر و پادکست های تاریخ هنر با عنوان «عصرانه هنر» و «پروژه نو به نو» و «هشتاد پرتره از پیشگامان هنر و ادبیات» را نمونه ای از این فعالیت ها برشمرد.

- مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی با بیان اینکه در تلاشند تا فضایی را به پژوهش و کارهای تحقیقاتی اختصاص دهند، مجموعه مقالات جشنواره فجر و پادکست های تاریخ هنر با عنوان عصرانه هنر و پروژه نو به نو و هشتاد پرتره از پیشگامان هنر و ادبیات را نمونه ای از این فعالیت ها برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری خاطرنشان کرد: پیش از ایام نوروز که بنا شد اداره کل ها فعالیت هایی را برای روزهای قرنطینه و اوقات خانه نشینی هموطنان طراحی کنند ما نیز در اداره کل هنرهای تجسمی تصمیم گرفتیم چند برنامه را به طور همزمان پیش ببریم.

ارائه آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر با عنوان نو به نو که به مدت 40 روز هر روز یکی از آثار موزه به همراه متن توصیفی اثر منتشرشده یکی از برنامه های ما در ایام خانه نشینی هنرمندان بوده است.

در برنامه ای دیگر هم آثار مسابقه کاریکاتور ما کرونا را شکست می دهیم منتشر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنمایش 80 پرتره از پیشگامان هنر و ادبیات معاصر

بازنمایش 80 پرتره از پیشگامان هنر و ادبیات معاصر