مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 12:252020-04-14اقتصادي

دریچه های شبکه آبیاری «آبپخش» برقی می شود


مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از برقی شدن سازه های هیدرولیکی کانال اصلی در شبکه آبیاری آبپخش خبرداد.

- روح اله محمدی در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان از الکترونیکی شدن سازه های هیدرولیکی کانال اصلی در شبکه آبیاری آب پخش خبرداد و اظهار داشت: این سازه های هیدرولیکی موجب عملکرد سریع تر و دقیق تر مانور دریچه ها و همچنین باعث کاهش مشکلات در تنظیم و کنترل آب می باشد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری از  شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر افزود: از ابتدای تاریخ آبیاری تاکنون این سازه ها دستی بوده و عملیات مانور و بالا و پایین کردن دریچه ها و نیز تنظیم آب به منظور توزیع عادلانه آب مشکلات عدیده ای برای مأمورین توزیع آب به همراه داشت .

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه این سازه در مقطع حساس کانال اصلی شبکه آب پخش قرار دارد و به دلیل دشواری تنظیم و کنترل آب توسط سازه قدیمی، این سازه هیدرولیکی از مکانیکی به برقی تبدیل گردید .

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: با برقی شدن دریچه ها عملیات تعمیر و نگهداری و تنظیم آب و مانور دقیق تر دریچه ها در مواقع رهاسازی آب و نیز هنگام سیلاب در شبکه سریع تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریچه های شبکه آبیاری «آبپخش» برقی می شود

دریچه های شبکه آبیاری «آبپخش» برقی می شود