مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 13:202020-04-14اقتصادي

بررسی وضعیت نواحی صنعتی بروجن/رشد قابل توجه اعتبارات پروژه های زیرساختی شهرستان


وضعیت 4 شهرک و یک ناحیه صنعتی مستقر در شهرستان بروجن با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز جلسه ای به منظور بررسی وضعیت 4 شهرک و یک ناحیه صنعتی مستقر در شهرستان بروجن برگزار شد.

ضرورت توجه به زیرساخت های تولید در بروجن مسعود ملکی در این نشست گفت: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان  جهش تولید  نام گذاری شده است از هیچ خدمتی در مسیر تحققِ برنامه های دولت در بخش صنعت، فروگذار نخواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان بروجن به عنوانِ قطبِ اثرگذار و پیش آهنگ در بخشِ صنعت استان شناخته می شود در تخصیصِ اعتباراتِ ملّی و استانی، توجّه به زیرساخت های تولید به ویژه شهرک های صنعتی اولویت اصلی است.

فرماندار بروجن اظهار داشت:کیفیتِ بالای زیرساخت های لازم اعم از جادّه دسترسی، آب، برق و گاز در ارتقای میزانِ رغبت در سرمایه گذاری ضرورتی انکارناپذیر است.

رشد چشمگیر تخصیص اعتبار به پروژه های زیرساختی بروجن حمیدرضا فلاح در ادامه جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در شهرک های صنعتی مستقر در شهرستان بروجن گفت: در سال 98 بالغ بر 182 میلیارد ریال اعتبار به اجرای 20 پروژه زیرساختی در شهرستان بروجن اختصاص یافت که در مقایسه با سال 97 از رشد 238 درصدی حکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت نواحی صنعتی بروجن/رشد قابل توجه اعتبارات پروژه های زیرساختی شهرستان

بررسی وضعیت نواحی صنعتی بروجن/رشد قابل توجه اعتبارات پروژه های زیرساختی شهرستان