مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 13:302020-04-14بين الملل

تشدید اختلافات در جنوب یمن و جدایی گردان های نظامی وابسته به منصور هادی


به دنبال بالاگرفتن مجدد اختلافات میان نیروهای دست نشانده امارات و عربستان در یمن، 5 گردان نظامی وابسته به دولت مستعفی یمن اعلام جدایی کرده و گفتند به شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات پیوسته اند.

- به دنبال بالاگرفتن مجدد اختلافات میان نیروهای دست نشانده امارات و عربستان در یمن، 5 گردان نظامی وابسته به دولت مستعفی یمن اعلام جدایی کرده و گفتند به شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات پیوسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، پنج گردان نظامی در استان سقطری یمن اعلام کردند از دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی، که تحت حمایت عربستان است، جدا شده و به شورای انتقالی جنوب یمن که از سوی امارات حمایت می شود پیوسته اند.

به گفته یک مسئول محلی گردان های قطاع نوجد و الدبابات و الدفاع الجوی و دو گردان دیگر وابسته به تیپ یکم پیاده نظام در استان سقطری جدا شده اند.

به گفته این منبع که خواست نامش فاش نشود گردان های مذکور حمایت و وابستگی خود به شورای انتقالی جنوب یمن و نیروهای وابسته به آن را اعلام کردند.

در همین راستا رییس هیات شورای انتقالی جنوب یمن نیز در فیس بوک نوشت از پیوستن این گردان ها به نیروهای جنوب یمن استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اختلافات در جنوب یمن و جدایی گردان های نظامی وابسته به منصور هادی

تشدید اختلافات در جنوب یمن و جدایی گردان های نظامی وابسته به منصور هادی