مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 15:002020-04-14سياسي

ایمن سازی بند خاکی ده بالا توسط شهرداری کرمان


برای ایجاد امنیت روانی شهروندان کرمانی، سد خاکی ده بالا را ایمن سازی کردیم تا در بارش های روزهای آتی، نگرانی از جهت هجوم سیلاب احتمالی به شهر کرمان از سمت این منطقه نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمهران عالم زاده اظهار داشت: علی رغم این که شهرداری وظیفه ای برای خدمت رسانی به خارج از محدوده شهر ندارد، اما برای ایجاد امنیت روانی شهروندان کرمانی، سد خاکی ده بالا را ایمن سازی کردیم تا در بارش های روزهای آتی، نگرانی از جهت هجوم سیلاب احتمالی به شهر کرمان از سمت این منطقه نداشته باشیم.

شهردار کرمان با اشاره به بهسازی دو مسیل در روستاهای پشته امام جمعه و گینکان در منطقه ده بالا، که در بالادست این سد خاکی قرار دارند، تصریح کرد: با این کار که حجم بالایی از آب را فرا می گیرد، دیگر نگرانی از جهت سیلاب احتمالی وجود نخواهد داشت؛ چراکه با هر حجمی که بارندگی داشته باشیم، محل های مختلفی برای ذخیره آب در نظر گرفته شده تا اتفاقی نیفتد و امیدواریم این مهم محقق شود.

وی بیان کرد: علاوه بر ترمیم و ایمن سازی بند خاکی موجود، پهنه مسیل موجود نیز که تقریباً به دومتر کاهش یافته بود، به 20 متر افزایش یافت که می تواند حجم زیادی از آب را در خود نگه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی بند خاکی ده بالا توسط شهرداری کرمان

ایمن سازی بند خاکی ده بالا توسط شهرداری کرمان